جمعه ۲ آذر
باران زده شعری از باران
از دفتر verbena نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۲ ۱۱:۲۸ شماره ثبت ۲۲۹۶۶
بازدید : ۷۱۶ | نظرات : ۹۷
|
|
زیر باران که می روی
کمی هم میان شعرهایم بمان
لا به لای واژه ها قدم بزن
به نقطه ها که رسیدی صبر کن
واج های بی صدا را که دیدی،کمی تامل کن
شاید ... فقط شاید
تو
باران زده من باشی .
verbena☂
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.