شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
همه تب دارند...
و چهره آرام می خواهند!
جنب وجوش ست
و آتش هذیان،
می خوانند...
بر کدامین نُت جنگ؛
در کدامین قاموس صلح؛
پا ها را استوار می خواهند؟؟؟
وقتی شاخه تبر،
قتل احساس عادت،
منطق و قانون جنگل می خواهند.
آدمیان! در این روز های سرد
به جای شال و گردن ... !
نقاب می خواهند
پ.ن
نُطفه تا نقطه سر خط.
همه هوای قاتل شدن در سر دارند .بداهه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.