سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 29 فروردين 1403
  • روز ارتش جمهوري اسلامي و نيروي زميني
9 شوال 1445
    Wednesday 17 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۲۹ فروردين

      بهار عمر من/در جواب شعر پاییز بانو فروزان شهبازی

      شعری از

      پاییز

      از دفتر باغ پاییزی نوع شعر دلنوشته

      ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ۱۷:۱۰ شماره ثبت ۲۲۳۶۳
        بازدید : ۸۰۷   |    نظرات : ۳۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر پاییز

      بهار عمر من بی تو شبی پاییز خواهد شد

      شقایق های احساسم ز خشکی ریز خواهد شد

      همان گل های افسونی که در دشت دلم رویید

      ز بعد رفتنت گویی چو خاری تیز خواهد شد

      اگر چه تلخی هجران مرا رنجور خواهد کرد

      شمیم روز وصل اما چه شور انگیز خواهد شد

      بمان ای جان مسوزانم به نار فرقتت امشب

      که جام مستیم با تو همی لبریز خواهد شد

      مسافر میشوی امشب که با غربت عجین گردم

      ولیکن اشک چشمانم ز پلک آویز خواهد شد

      بیا ترکم مکن زودی هزاران آرزو دارم

      که با زخم جفاهایت به دل مهمیز خواهد شد

      بمان شاید که پاییز دلم لایق ترین باشد

      بهارم ناز من عشقت شبی پاییز خواهد شد...

      بداهه

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0