جمعه ۲ آذر
همه دنیای من نارون شعری از معروف ویسکی(ژیله مو)
از دفتر مقدسات نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۲ ۰۸:۱۴ شماره ثبت ۲۲۳۴۳
بازدید : ۵۶۲ | نظرات : ۲۳
|
دفاتر شعر معروف ویسکی(ژیله مو)
آخرین اشعار ناب معروف ویسکی(ژیله مو)
|
به یادت یک درخت کاشتم همون جا که تو رو دیدم
از اون شب هر شبو تنها میرم پیشش آبش میدم
من اونو با دلم کاشتم با عشقی که بهت دارم
به یادت هر شب اونجام و یه شب تنهاش نمیذارم
بهش احساسمو میگم ،باهاش از تو میگم هردم
اون از بس اشکامو خورده داره قد میکشه کم کم
پناه بی کسی هامه رگاش بوی تو رو داره
تو رفتی اما اون هرگز منو تنهام نمیذاره
وقتی اسمت رو میارم تنش میلرزه مثل بید
نفهمیدی منو هرگز ولی اون خوب منو فهمید
همیشه وقتی دلتنگم برام میرقصه با برگاش
نمیدونی توو دلتنگی چقد آروم میشم با هاش
نمیذارم کسی اونو اَزم مثل تو بستونه
آخه بعد تو هم راز و رفیق بی کسیم اونه
بهم قول داده خیلی زود بزرگ شه محرم رازم
آخه دیشب بهش گفتم رو شاخاش کلبه میسازم
بهش گفتم همین روزا رو اون اسمت رو میذارم
بهش قول دادم نزدیکش واسش همزاد میکارم
نمیخوام اون مثِ من شه مثِ من بی کس و تنها
بهش قول دادم عشقش رو میکارم پیشش این روزا
ولی میترسم این کارم باعث شه دور بشه از من
آخه جز اون کی رو دارم همه دنیامه این نارون
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.