جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر معروف ویسکی(ژیله مو)
آخرین اشعار ناب معروف ویسکی(ژیله مو)
|
سفر
دارم راهی یک سفر میشم و میخام داشته باشم به همرام تو رو
ببند ساکتو دیر شده زود باش، خاموش کن چراغای این خونه رو
ببند ساکتو دیر شده زود باش، واسه موندن اینجا بهونه نیار
همین فرصتی هم که هست میپره، حواست باشه هیچی رو جا نذار
بگیر دستمو پا به پاهام بیا، بیا دربریم از همه گم بشیم
تاکی باید اینجا بمونیم و هی بدهکار حرفای مردم بشیم
بگیر دستمو پاشو با من بیا، بیا تا زمین گیر و تنها نشی
نمی بینی اینجا داری میشکنی، به زور و با زحمت نفس میکشی
به من تکیه کن من تو رو مبیرم به اون جایی که آدماش بهترن
به اون سرزمینی که جای قفس، واسه مرغ عشق آسمون میخرن
توو این غربت و اسیری نمون، به دریا بزن وقتشه دور شیم
نمیخوام بمونیم و واسه نفس، به زانو زدن دایم مجبور شیم
پاشو وقت رفتن شده زود باش، بمونی دیگه هیشکی همرات نیست
الان وقتشه ما باید دربریم، تو خوبی و این جای بد جات نیست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.