يکشنبه ۴ آذر
پوچ به اضافه پوچ شعری از طاها محبی (حزین)
از دفتر غم نامه نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۲ ۰۱:۴۲ شماره ثبت ۲۱۷۸۴
بازدید : ۸۹۰ | نظرات : ۱۱۳
|
دفاتر شعر طاها محبی (حزین)
آخرین اشعار ناب طاها محبی (حزین)
|
چه ضیافَتِ باشُکُوهی
مورچِگان ؛
روز ِ مَــــرگِ مَن
جَهَنَـــــم دور نیست
تاج ِ گلٍ ِ ؛گــلایل ِ سِفیـــد
شوخــی بــی نَمَکـــی است
یــــــادَم بِخِیــــر
بجُـــنب اِی گُـــــور !
گِـــــره ام بزنید به چــــُوبــی
در ســــیاه چادُر
چِقَــــــد دور ،دآشتنت
شرمسارم از چین های روحت
می نویسیم!
نه من سبُک نه کاغَذ سنگین!
می بینی؟
هیچ کَس دردِ آدم را نمی کِشد ..
پ:ن:هَواسِ مَن چـــهآر تیکــه بـــود
ســـه تیکَش پیشِ تــــو بــــود
پ:ن:بُغضَ ت را هِجّی کُن
تا گریه را بهتَر تلفُظ کُنی ..
+اَشک شورَش را در می آورد
و از چشمِ آدمی می اُفتد!
دنیا همین است . . .
پوچ به اضافه پوچ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.