سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403
  • روز شوراها
20 شوال 1445
    Sunday 28 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      يکشنبه ۹ ارديبهشت

      گآه وبےگآه|

      شعری از

      طاها محبی (حزین)

      از دفتر غم نامه نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ شنبه ۷ دی ۱۳۹۲ ۱۶:۴۲ شماره ثبت ۲۱۷۳۲
        بازدید : ۱۱۷۷   |    نظرات : ۹۰

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر طاها محبی (حزین)

      ڪــَــم ِ تـــو مـَــرا غـَـــمْ ... ،
       غَــــم ِ تــــو مـَـــرا بسیــــار ..(!)

      دِلَت بـه رَحَم نیآمَد از ریزش اشک هایَم
       هَنوز ؟ !+ منتَظرَم ... : ( !

      تَردید دارَم به صدای باران ِ شبانه !
      نَکند این که میبارَد مَنــــــ ــــم ؟!
      +این روزها چقدر مرگ به مَن نزدیک است ...
      با مَن نفس میکشد ...
      با مَن راه میروَد ...
      حتی با مَن مینویسَد ...

      مَن ِ دَرونَم دَر فراموشیستـ
      - خورشید طلوعی دوباره خواهد کَرد دَر مَن -
      صِدای یــکـ نبودن اینجاستــ ...
             دَر کنج دلم

      دَر سِکوتـ ِ یکـ شبـ ِ بآرانی ... / !
      +برگشتَم اما ...
      سَخت میگذرد ...
       خیلی سخت ...
       از این پَس مَن ِ این نوشته ها دَرد نیز نمیکشَد ...
       سخت میگذرانَد ...
         هَمین !
      + شب بدی بود !!!
      پ:ن:- سخت میگذره بعضی وقتا -
       + یکم نفس کم آوردَم , چیزی نیست !
      پ:ن:دنیای فراموش کردنت یه دنیای قشنگتره
      - قشنگتر از دوست داشتنت -
      خوشحالم که الان دوستت ندارم
      خوشحالم که تغییر کردم
      ای مَن ِ درونم از این پس تـــو دیگر اویی نداری ...

      – —––уєѕ , ι αм ƒαllιηg ¯

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0