جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر سید سلام احمدی زاده
آخرین اشعار ناب سید سلام احمدی زاده
|
ﺗﻮ ﻋﻂﺮ ﮔﻞ ﻳﺎﺳﻲ
ﺗﻮ ﺧﺪای اﺣﺴﺎﺳﻲ
ﺗﺎ ﺩﺳﺖ ﻣﺮا ﺩﺭ ﺧﻮﺩ
ﭼﻮﻥ ﭘﻴﭽﻚ و ﺁﻻﻟﻪ
ﭘﺮ ﭘﻴﭻ ﻧﻴﺎﻭﻳﺰﻱ
ﻭاﺯ ﺑﻮﻱ ﺗﻨﺖ ﺭﻭﺣﻢ
ﺩﺭ قالب اﻳﻦ ﺟﺴمم
ﻟﺒﺮﻳﺰ ﻧﺴﺎﺯﻱ ﺗﻮ
ﺗﺎ ﺑﺎ ﻟﻌﻞ ﻟﺒﺖ اکنون
ﮔﻮﻫﺮ ﻧﻔﺸﺎﻧﻲ ﻋﺸﻖ
ﺁﺭاﻡ ﻧﺨﻮاﻫﻲ ﺷﺪ
اﻱ ﺗﻮ ﻫﻤﻪ ﺯﻳﺒﺎﻳﻲ
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.