سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403
  • شكست حملة نظامي آمريكا به ايران در طبس، 1359 هـ‌.ش
16 شوال 1445
    Wednesday 24 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      چهارشنبه ۵ ارديبهشت

      نقطه سر خط...

      شعری از

      مهدی خدایی (آیدین)

      از دفتر حرفهایی از سکوت... نوع شعر سپید

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ دی ۱۳۹۲ ۱۳:۳۷ شماره ثبت ۲۱۶۹۵
        بازدید : ۶۶۵   |    نظرات : ۷۵

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      1-

      کاش رنگین کمان

      قبل از باران می آمد

      تا تن پوش سیاه خاک

      فرشی می شد

      به زیر گامهایت...

      _________

      2-

      با مرکب سیاه

      سفیدترین آرزویم را

      نقاشی کردم

      ولی تو هنری

      ندیدی...

      ________

      3-

      سه نقطه طبیعت

      غروب  آن است

      و نقطه سر خط آن،

      مرگ...

      __________

      4-

      موج زیبایی می شود

      برخورد

      سنگ

      بر قلب دریا...

      ________

      5-

      اسبی سیاه

      با قلبی سفید

      می تازد بر پیکر

      سبز دشت

      اهریمنی نیست

      تا بگیرد امواج  حضورش را

      تا غمی دوباره و

      صبحی دگر...

      __________

      6-

      لاستیک پاره می شود
      فولاد می شکند
      درخت صاعقه می بیند
      و تنها عشق
      دانه می کارد بر زمین
      که طفل گرسنه ای شب
      سیر بخوابد...

      __________

      7-

      تو که سنگ می زنی

      غروب طعنه می زند بر شب

      و من در حصاری گنگ

      پرواز از یاد می برم.

      کاش اینبار

      بزنی سنگی بزرگتر

      بر قلبم

      تا ببینمت از پشت چراغ قرمز

      بدون عینک خاک گرفته ام.

      _____________

      8-

      باران که می بارد

      سقف سوراخ قلبم

      شروع به چکه می کند،

      بی حضور تو ...

      .

      .

      .

      تقدیم به همه عزیزان شعر ناب

      فرقی نداره هر کسی که دلی داره و عشقی ...

      .

      از دوست و برادر بزرگوارم جناب نظری عزیز و

      ابجی خوبم صدف عظیمی گرامی

      و همچنین جناب استکی بزرگوار

      ممنونم...

       

       

       

       

       

      ۰
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0