کربلا دشت شقایق های پرپر یا حسین
کربلا واسطه ی صحرای محشر یا حسین
سر به سر خان چمن پوشیده از گل برگ سرخ
عاشقان چون گلِ سرخی گشته پر پر یا حسین
در تب و تاب جهان رنگی نشان از کربلا
خاک ایران شاهدان بگرفته در بر یاحسین
هر کجا سرو چمان آلاله ای پرپر زند
عباسعلی استکی 91/10/12
دور سازد شرر ظلم و ستمگر یا حسین
هر دلی همراه با ناموس زهرای بتول
می دود پای برهنه وای بر سر، یا حسین
شیعیان با تب و تابی خون جگر نالان شوند
سینه زن گریه کنان تا روز محشر یاحسین