جمعه ۲ آذر
زیر آوارهای شهر ویرانی شعری از احسان کاظمی
از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ ۰۳:۴۴ شماره ثبت ۲۱۰۱۷
بازدید : ۷۴۳ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب احسان کاظمی
|
به سرانجام تلخ یک پایان
به سرانجام مرگ میمانی
من تو را تا ابد آرزو کردم
تو ولی تا همیشه سرد می مانی
ناگزیر از تو و بی تو
مانده ام زیر آوارهای شهر ویرانی
تا کجا می بری تو مرا؟؟
تا به کی تا به کی پریشانی؟؟
دیرتر از هنوز می آیی
زودتر از هنوز خواهی رفت
بی خیالِ رفتن ها
مثل یک قهوه ،تلخ می مانی
چه شود در همین لحظه
چه شود در همین یک بار
بی زمان، بی مکان و بی تکرار
ماندنت را به آغوشم
ماندنت را در اغوشم
با تب بوسه ای شیرین
جاودانه و مانا
تا نفس ها هنوز هم باقیست
تا زمین هست و
من هستم
روی دفتر ایام
طبق تاریخ شیدایی
بی کلام و بی گفتار
با نگاهی به ثبت برسانی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.