جمعه ۲ آذر
حیاط امامزاده شعری از تارا محمدصالحی
از دفتر فصل پابرهنگی نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ۱۸:۴۸ شماره ثبت ۲۰۸۲۸
بازدید : ۷۱۲ | نظرات : ۴۳
|
آخرین اشعار ناب تارا محمدصالحی
|
حیاط امامزاده
کاسه ای آسمان
سرکشیده ،
کبوترانش خیال پرواز ندارند.
چادرم را
به گوشه ضریح
گره زده اند
شاید از سرم بیافتد
هوایت...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.