جمعه ۲ آذر
قافیه ی این شعر با تو .... شعری از حسین پروند
از دفتر سپیدگویه ها نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ۲۳:۲۰ شماره ثبت ۲۰۸۰۹
بازدید : ۵۹۲ | نظرات : ۲۱
|
آخرین اشعار ناب حسین پروند
|
هر روز
سطری از این شعر بخوان
تا یادم بماند
تمام روزها به من فکر می کنی و
دست تکان می دهی ،
خاطرات
مثل خیال هایی گاهی نزدیک
دور می شوند
و کودکان
از دست پدرانشان می رنجند
نگاهم کن
پشت این پنجره
همیشه ابری نیست
گاهی صدای رعد و برقی
تن ها یی ات را
می شکند
نگاه کن به من
زمستان ماندنی نیست
برفها
حواسشان به درختان هست
نگاه کن ، ببین
پشت این چهره
ش
ک
س
ت
گ
ی
کسی را می بینی
لرزش دستی
سیاهی لبی
کبودی گونه ای
و دل رنجیده خاطری که
بیست و چند سالگی اش را
پشت همین سیاه مشق ها
پنهان می کند
دوباره نگاهم کن
نگذار ار تو دور نشوم
حافظه ، آشنایان را قشنگ تر می کند
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.