سه شنبه ۱۵ آبان
باران شعری از اشرف السادات سادات
از دفتر روزگار نوع شعر
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۹ ۰۸:۳۶ شماره ثبت ۲۰۶۶
بازدید : ۹۰۸ | نظرات : ۵
|
دفاتر شعر اشرف السادات سادات
آخرین اشعار ناب اشرف السادات سادات
|
باز کن قفل دریچه دل را
باران خبر از امدن بهار می دهد
خبر از
زایش و روستن دوباره زمین
سبز شدن جوانه ها
و-
امید هستی را
باز کن قفل دل را
بگذار ترانه باران بشوید
هر چه سیاهی ونفرت وکینه را
و
هفت سین
رنگ طلوع افتاب را بچیند
باز کن قفل دریچه دل را
بگذار بشنود
خبر باران بهار را که-
عاشقانه زندگی کن
هدیه کن
نگاه تازه دوست داشتن را
چرا که
زمان کوتاه است
و همیشه از ان ما نیست........................
فرا رسیدن نوروز باستانی ویاد اور شکوه ایران ویادگار جمشید جم را به مدیریت محترم این سایت وتمام
شعارا واستادان عزیز این سایت تبریک میگویم .و مثل لحظه ای که باغ در ترنم ترانه باران شکوفا می شود
وغرق در شکوفه روز گارتان را بهاری و لحظه هایتان پر ز شکوفه
|
|
۱ شاعر این شعر را خوانده اند
Guest
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.