جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر محمدجوادمنوچهری(گیدا)
آخرین اشعار ناب محمدجوادمنوچهری(گیدا)
|
دختری توسط نا پدری اش مورد شکنجه وآزار قرار گرفت.
فقط میتونم بگم متاسفم برای وجود همچین انسانهائی در اجتماع
............................................
تو بی رحمی
تو نامردی
تو وحشی تر زهر حیوان خونریزی
سراسر خفتی ای مرد بی وجدان
چگونه اینچنین دیوانه میگردی؟
به جای بوسه روی گونۀ فرزند
سیلی میزنی یا زخم میکاری
که هستی تو ؟چرا مغرور میگردی
کجا تاب تحمل دارد آن کودک؟
تو بر روح تمام مردم این شهر زخمی تازه میکاری
تو حیوانی پر از وحشی گری در جامۀ انسان
لباس مرد می پوشی؟
تو نامردی.
تولبریز از نماد و واژۀ بی غیرتی هستی
نمی بینی یکی در حسرت فرزند
به هر در میزند اما صلاح ومصلحت این نیست
نمیبینی چرا آن نیمۀ پر را
نمی بینی چرا شیرین زبانیهای کودک را؟
چرا چوب ندانم کاریت را بر سر فرزند میکوبی؟
چرا از جای دیگر زخمی و درخانه دنبال تقاص زخم میگردی
نمی دانم چه میگویم
پرم از واژۀ نفرت
چگونه خواب خوش دارد پس از این کودک آزاری
همان دور از صفات عالی انسان
همان نامرد بی وجدان
برایت واقعا حیف است ای نامرد
حتی ذره ای از واژۀ انسان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.