شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر احمدی زاده(ملحق)
آخرین اشعار ناب احمدی زاده(ملحق)
|
1-
بیمار
عشقیم و دوائی
بهرش نیافتیم
همچو گندمی،
سر زیر سنگ آسیاب برداشتم.
2-
باد
نسیمی زیبا بود
تقدیر روحش
را پریشان کرده بود.
3-
روزو شب
چنان بد گفتند:
آدمیان!
تا یوسف ع
در چاه شد.
زولیخا ها ندانستند!!
بریدن دست ها
از همان چاه آغاز شد.
4-
عالم ما
عالم بی رنگیست
هرکه به گرد مان چرخید، خندید.
5-
کاش
می شد
اه.. را هم
به ترازوئی کشید
یا نگاهی را به زانو ..
6-
در آفتاب
قدم می زنیم
تا سایه ای را
به دادگاه بکشیم
**********
بداهه مثل همیشه
همین حوالی...
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.