شنبه ۳ آذر
لحظه ی آخر شعری از اسکندر اقدسی (عابر)
از دفتر عابرانه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ ۲۰:۲۲ شماره ثبت ۲۰۳۶۵
بازدید : ۱۰۹۲ | نظرات : ۵۹
|
دفاتر شعر اسکندر اقدسی (عابر)
آخرین اشعار ناب اسکندر اقدسی (عابر)
|
آه!
از امید سرودن
در باور شعر من نمی گنجد
من که امیدوارانه
مرگ را باور داشته ام
بانوی سرفراز شعر رهایی!
بانوی واژه های مزین!
من
روز آخر را
به انتظار نشسته ام
و هر روز
به تمامی برایم
روز آخر است
و هر شب
شاید
شب آخر!
چه فرقی می کند
روز یا شب
این آخرین را
کنار من بمان
تا آخرین نغمه ی جهان را
از دهان تو بشنوم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.