دوشنبه ۵ آذر
بداهه ی \بابا آب داد؟!!!\ شعری از محمدرضا دهقان(محسن)
از دفتر سراب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۲ ۱۰:۲۵ شماره ثبت ۲۰۲۸۷
بازدید : ۸۷۳ | نظرات : ۳۷
|
دفاتر شعر محمدرضا دهقان(محسن)
آخرین اشعار ناب محمدرضا دهقان(محسن)
|
بابا آب داد!!!
در کتابِ فارسی خواندیم، یادت هست؟
در درون صفحه ها!
بر حضور نابجای واژه ها...
بازیِ نامردیِ "تحریف" را بنگر
شرط می بندم که همچون من دهی
حکمِ حذف جمله ها را تا ابد!!!
من یقین دارم اگر دست تو بود
می نوشتی از حقیقت های تلخ...
از حضور شیشه در دستان سنگ...
می نوشتی از دلِ غمدیده ی دنیا
دلِ تنها...
بجای جمله ی کوتاهِ "بابا آب داد"،
می نوشتی، در کتابِ عشق، "بابا تشنه رفت..."،
می نوشتی یک کتابِ تلخ....
"آبِ مشک ریخت..."،
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.