دوشنبه ۵ آذر
شوخی شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ ۱۶:۳۳ شماره ثبت ۲۰۱۸۸
بازدید : ۹۶۹ | نظرات : ۱۰۲
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
اندیشه شعرم به اسارت طعنه زد
تا قلم
روی کاغذ
آزادانه جولان دهد.
این بند بدون هماهنگی قبلی سانسور شد!
کمربندها را محکم ببندید،
سقوط
هیجان دلنشینی دارد!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.