يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
بنام خداوندگار این زمین
خداوند بیضا خداوند دین
خداوند هفتادو دوتن بی کفن
خداوند پوشاننده ی اهل یقین
خداوند تفصیرگر خاک عشق
خداوند کربلا،آن بهشت برین
ندارم سخن جز به از این فقید
کجاجویم حسین را نباشد چونین
نباشد چونین غرق خون پسر
نبیند غرق خون دخت خود را همین
چونان که تنها ماند در قتلگاه
ببیند جمال ابلفضل خود را جزاین
شب ترک آن خیمه سوخته در
ببیند یاران خود را بیش از این
چو بوسید گلو پسر را تیر و زهر
نبینم دفنِ طفل حسین را بر زمین
کنار آن زلال، چشمه رودِ مقیم
که انداختن دو دست را از خشم کین
نبیند لب عتشان دخت و پسر
نبیند سر به نیزه سرش را شاه دین
کنون قافیه باختم از اشک و درد
خداوند بسوزند از خشم آن دشمنان لعین
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.