شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مهدی خدایی (آیدین)
آخرین اشعار ناب مهدی خدایی (آیدین)
|
1-
تور صیاد
شکار می کند
زبان سرخ
ماهیان گرسنه...
..........
2-
شقایق های واژگون
بوسه می زنند
بر چشمان سبز
علفهای هرز
........
3-
مهم نیست دلم
سیاه بود یا سفید
مهم این بود
که سیاهی نگاهت را
سفید می دید....
........
4-
خورشید اثرش را می گذارد
چه تو نگاه کنی
یا نکنی...
.........
5-
جهنم سرد
را تجربه می کند
دریاچه قطبی...
.........
6-
تنم جوانه می زند
وقتی تو
طلوع می کنی...
..........
7-
رد پای احساس
را
قانونی نیست
در ساحل انتظار...
.
پی نوشت:
.
بهتر است
زجر بکشم
تا اینکه
تابع موجی باشم
که از احساسی پوشالی
سرچشمه می گیرد ...
با تشکر از دوست خوبم تاراز عزیز..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.