جمعه ۲ آذر
پري براي پريدن شعری از حسن عباسي
از دفتر كلاغ قصه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۲ ۱۹:۲۳ شماره ثبت ۱۹۹۸۵
بازدید : ۶۷۳ | نظرات : ۲۵
|
آخرین اشعار ناب حسن عباسي
|
اينجا پري براي پريدن نمانده است
اصلا دلي براي بريدن نمانده است
در باغ سيب خاطره بر شاخه ي اميد
سيبي براي خوردن و چيدن نمانده است
چو.پان و بره ها به اميد علف ولي
يك دشت سبز بهر چريدن نمانده است
در آسمان ابري چشمان خسته ام
يك قطره هم براي چكيدن نمانده است
با اين توان اندك و با اين مسير دور
پايي براي خانه رسيدن نمانده است
در ازدحام مردم و تعريف قصه ها
گوشي براي قصه شنيدن نمانده است
خواهم كه به تن چاك كنم جامه ي خود را
دستي براي جامه دريدن نمانده است
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.