پنجشنبه ۱ آذر
حال دل شعری از حسن عباسي
از دفتر كلاغ قصه نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ۱۴:۱۱ شماره ثبت ۳۷۵۳۴
بازدید : ۵۰۸ | نظرات : ۱۹
|
آخرین اشعار ناب حسن عباسي
|
حال دلـــــــم بد می شود وقتی که با من نیستی
اینجا چه خلوت می شود وقتی که با من نیستی
در وسعت طوفــــــــانی و موّاج دریـای سخن
قحطای صحبت می شود وقتی که با من نیستی
این چهره ی بشّاش و این روی سراسرخنده ام
غرق خجالت می شود وقتی که با من نیــــستی
مـــــهمان رنج و حــــسرتم بعد از شما ویادتان
این رنج عادت می شود وقتی که با من نیستی
تشویقها که می شنیدم با تو از اطرافیــــــــــان
شکل ملامــــت می شود وقتی که با من نیستـــی
با من اگر باشی بدان درد دلــــــم کم می شود
حال دلـــــم بد می شود وقتی که با من نیستی
دو تا دو بیتی تقدیم به شهدای عزیز کشورمان
رنگ سیاه
تشابه تو به نورو به ماه جایز نیــــست
و در فراق شما اشک و آه جایز نیست
اگرچه سروررنگهاست رنگ تیره ولی
برای از تو نوشتن سیـــــاه جایز نیست
-
بر بال ملائک
امشب کمی به یاد سواران بایستیم
بی چتر زیـر بارش باران بایستیم
یاران سوار بال ملائک شدند وما
لختی به پاس حرمت ایشان بایستیم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.