يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر الهه معین زاده (نسیم شرق)
آخرین اشعار ناب الهه معین زاده (نسیم شرق)
|
فانوس ها را
برای چه روشن می کنی؟؟؟
اینجا
دیرزمانی ست امید
گنجینه ی تو خالی ست
اینجا
آب در هاون کوبیدن است تکرار"امروز روز دیگری ست " .
چشم ببند روی هرچه که از دستان شب به آسمان بلند کرده ای
رهگذری می ماند
در بیابانی بی انتها
با خورجینی از هیچ
به سرابی می گوید رودخانه.
و زوزه های باد
که از منافذ کلاه حصیری اش
او را به هبوط دعوت میکنند،
تنها موسیقی نجات بخشش می ماند.
تلاقی ردپای عریانش
تو را در خود غرق میکنند.
فانوس ها را
از برای چه روشن می کنی
مردم این آبادی
آموخته اند
در تاریکی شکار کنند
شیرین ترین لحظه های زیستن را
و صبح روز بعد
در میدان بزرگ شهر
دفن کنند آنچه را برایشان دوست داشتنی بود
بعد با افتخار فریاد زنند:
"به هیچ چیز دل نمی بندیم"
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.