يکشنبه ۲۷ آبان
خط خطی های بی خاصیت ! شعری از کریم لقمانی سروستانی
از دفتر s@rv نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۲ ۱۸:۴۴ شماره ثبت ۱۹۹۳۹
بازدید : ۷۲۵ | نظرات : ۷
|
دفاتر شعر کریم لقمانی سروستانی
آخرین اشعار ناب کریم لقمانی سروستانی
|
خیال خندیدن دارم
اما همچنان نوبت گرفتند اشکها
نمیدهند مجالم
تا بگذارم دیوانه گی ام به تماشا
با لبخندی ازغم !
**
چه سخت است
آرامیدن دربستری
که مداوا نمیکند هیچ مرهمی
دردت !
**
تازیانه میخواهددلم
تا شکنجه کند
عشق بی فرجامش !
* *
ازتیررس نگاهش فراری ام
میترسم
صیدم کند !
**
بارهمه بردوشم
بارخودم
برکفشم !
**
هرچه میگردم
پیدانمی کنم خودم
ثواب کنید پیداشوم !
**
غرق ام درشعرم
شعرم غرق درقلمی
که غرق کرده مرا !
**
چه میجوئی تو درشعرم
مگر گم کرده راهی !
**
پروارکردم خودم
شدم مثل شیر
اما پاستوریزه
نه بودارم نه خاصیت!
**
من شمع شبم توروزروشن هستی
تاریکی شب به دامن من بستی!
**
گل برایم نفرست
هنوز پُراست ،لابه لای دفترمشقم !!
گلهای خشکیده
ازدوران مدرسه !
s@rv
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.