جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
|
دلم خونست
و چشمم رود جیـحونست
دو بالم زخمی ِ تیر حسادتهای پنهانیست.
تو دانی حال من چونست؟
دگرگونست
.
چو بارانم
به هر سو می رود جانم
به کوه و دشت و سنگستان و گلزاران.
فرشتـه یا که انسانم ؟!
نمی دانم
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.