يکشنبه ۲۷ آبان
کل پشمکجان شعری از خوجه خرسه
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۲ ۱۸:۲۸ شماره ثبت ۱۹۴۵۸
بازدید : ۸۱۲ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب خوجه خرسه
|
کل پشمک ، نو بود
بعدها.....دست دوم شد
با اعداد اضافه ای مثل....دندان پروتز و عینک و ......غمباد
اعداد که دروغ نمی گویند
منتها بن یادشان...ضربدر هوش بشر
منهای تفسیر...قرارداد است
با این (حساب)....حاصل علم ریاضی اگر...شمارش ِ نداشته هاست
صد رحمت و درود...برگاو
که پیش (من)پروفسور است
=====
این جهان را
تخم مرغی فرض کن....دردست
با لحظه ای که گذشت ....معاوضه ی بی غبن.... می شود؟
نه!؟
مجلس بی ریاست....ببین چگونه جهان جهان سرمایه ی بودن
گرُ و گرُ...... هِر و هِر...... فِر و فِر
به سوی فقر
ازدست می رود
های های...های های ....های
مخلص کلام
جفت پوچ
عزیز دلم
غول پشند
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.