جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
|
نه قدرت بی تو می میرد
نه در این عرصه شهرت بی تو می میرد
علی (ع) ای عشق مـن، ای صافتـر از مردم دنیـا
بسی دلتـشنـه ملّت بـی تـو می میـرد
عدالت بی تـو می میرد
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.