سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

جمعه 2 آذر 1403
    21 جمادى الأولى 1446
      Friday 22 Nov 2024
        مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

        جمعه ۲ آذر

        تو تنهائی نشسته بود

        شعری از

        منوچهر منوچهری (بیدل)

        از دفتر فقط بخاطر تو نوع شعر ترانه

        ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۲ ۱۷:۱۹ شماره ثبت ۱۹۳۱۵
          بازدید : ۷۱۷   |    نظرات : ۲۱

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه
        دفاتر شعر منوچهر منوچهری (بیدل)

         

        پشت نقاب پنجره تو تنهائی نشسته بود

        کنار ساز حنجره..ولی لباشو بسته بود

        تنهائی جرئتش میداد مثل ابر بهار گریه کنه

        مرد غرور قصه هاش  دیگه تحمل نداره

        قصه انتظارشو تموم مردم میدونن

        آخرسرنوشتشو تو اشگ چشماش میخونن

        چه بی خبر گذاشت و رفت حالا یه همدم نداره

        حالا تو دفتر دلش شعر واسه خوندن نداره

         شبا که مهتاب می تابید سرروی شونه هام می زاشت

        غم هاشو زیرو رو میکرد دنیا هوای دیگه داشت

        بیدل میگه یادش بخیر وقتی براش ساز می زدم

        وقتی برای چشمای اون من زیر آواز می زدم

          کنار پنجره نشسته بود همون عاشق بی ازل

        شکسته پرشکسته دل تو التهاب یک غزل

        تو انزوا نشسته بود پشت نقاب پنجره

        آره لباشو بسته بود کنار ساز حنجره

         

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        5