شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مهدی خدایی (آیدین)
آخرین اشعار ناب مهدی خدایی (آیدین)
|
1-
بهانه ای
ندارم
برای اشکهایم
جز پاییز...
________
2-
زرد می شود
چشمان درخت
زیر آوار
خاطرات سبز...
________
3-
تمام می شود
بیداری،
با ریختن
آخرین برگ...
_________
4-
هجوم اشکهای پاییز
زرد می کند
تمام طول
جاده انتظار
________
5-
شاید امشب
آخرین برگ
فردایی نبیند...
_______
6-
سرد می شود
دستان درخت
در غروب دلگیر
پاییز...
_______
7-
خواب زرد
فردای سبز
خواهد بخشید
بر کوهستان تاریک...
________
8-
عابر خسته
لگد می زند
بر درخت خوابیده...
_________
9-
سیاهی خاک
گم می شود
در دلتنگی عاشقانه
پاییز...
_________
پی نوشت:
برگ می ریزد
با وزش باد پاییزی
نه هر بادی...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.