جمعه ۲ آذر
انسانیت شعری از مریم موسوی
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۸۶۴۳
بازدید : ۶۵۱ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب مریم موسوی
|
آشفته بازاریست دنیا
می خرند ،می فروشند
احساس را،وفا را
ومن ِ تهی دست گدای انسانیتم
کمک کنید لطفا ً
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.