جمعه ۲۵ آبان
سکوت شعری از آرامش ظهرابی
از دفتر بغض ِ کال نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۸۵۶۸
بازدید : ۱۰۹۲ | نظرات : ۸۹
|
آخرین اشعار ناب آرامش ظهرابی
|
خدای سکوت بودن هم،
عالمی دارد
وقتی،
تمام واژه هایت
لالند...!
*****************************
روزه ی سکوت ،
گرفته ام
این روزها
فریاد بی صدا !
رساتر است...
***********************************
سکوت؛
تنها فریاد بلندیست
بر نزول ایه های درد!
**************************************
فریاد کنی،
خفه ات می کنند!
و؛
سکوت کنی به حرمت،
به رخت حرف های نشسته؛
آویزان می شوی!
***********************************
وای بر من
که فریاد خاموشم،
نمی دَرَد
حتی ؛
چرت گل های پنبه ی خیال را...
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.