سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید
۱- نهاد نیک
سایت ادبی شعرناب
جوهرِ مرد
از کار به احتکار تغییرِ مسیر داد
تا سود جویی شغل شریفی باشد!
این روزها
دهانم گُشاد گُشاد حرف می زند،
کلیة حقوق این شعر مصادره شد
تا راندِ بعدی،
سر پا خورده شود!