جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر جـابـر جعفـرزاده |فــاتــح|
آخرین اشعار ناب جـابـر جعفـرزاده |فــاتــح|
|
هنوزم بعد مدت ها "نبودت" ، غم سنگینی رو مییاره پیشم
من هر کاری رو کردم تا نذارم ، پر از دلشوره های دائمی شم
من هر کاری رو کردم تا که گریه ، چشاشو روی این خسته ببنده
پناه بردم به یک نقاب بی روح ، که این روزا به جای من بخنده
شبام لبریز درد و گریه هامه ... همش درگیر حرفای نگفته م
شبیه اتفاق تلخی ام که ... قراره روزی یک جایی بیفتم
من از پشت نقاب دلخوشی هام ، یه لحظه هم به گریه تن ندادم
با اینکه خالیم از عشق و امید ، به این دلواپسی دامن ندادم
حالا من از خودم فاصله دارم ، تموم زندگیمو غم گرفته
با اینکه صورتم خندونه اما ، نقابم حسمو ازم گرفته
این ترانه اجرا شده است..
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.