سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید
۱- نهاد نیک
سایت ادبی شعرناب
چپ و راست و میانه
هیچ فرقی نمی کند
بی هدف برش داده می شوند.
یک دست برای اصلاح کردن کفایت می کند!
پنبه را تیز کنید یا نکنید
سرها به سلامت بالا خواهند ماند.
-------------------------------------
بر اساس کاریکاتور