جمعه ۲۵ آبان
افاضات شیخنا شعری از عباس یزدی (طوفان)
از دفتر یادها نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۲ ۰۵:۱۳ شماره ثبت ۱۷۹۴۱
بازدید : ۱۳۱۷ | نظرات : ۶۳
|
دفاتر شعر عباس یزدی (طوفان)
آخرین اشعار ناب عباس یزدی (طوفان)
|
ما پـُریم از جام می ، زیرا گنه پُر کرده ایم
هر زمان دور از شما ، سجاده در کـُر کرده ایم
از نصیحتهای ما غافل مشو ای باخرد
روز و شب بهر شما ، اندر دهان دُر کرده ایم
فارغ از لذات دنیا ، در تمام عمر خود
بهر تمرین قناعت ، بسته آخُور کرده ایم
بهره ها بردند ز ما ، از هر طرف تا بیکران
یک جهان مسحور خود ، از ژرمن و لـُر کرده ایم
هر کجا گویند خبر ، از زهد و از تقوای ما
آتش و طوفان ز دل ، ما تا ابد گـُر کرده ایم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.