يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر علی مردانه (امید)
آخرین اشعار ناب علی مردانه (امید)
|
ادامه ی ترانه ی زندگی:
تو همونی که میگفتی،پا به پات میام همیشه
پس چرا رفتی نموندی؟زندگی بی تو نمیشه
اون پرنده ای که میره،روی بام لونه میزاره
مطمئنه صاحب اون،طاقت صداشو داره
مطمئنم منو میخوای،بگو که از چی میترسی...؟
نگرفتی از قدیما؟عشق لیلی هیچ درسی؟
چشای من مثِ بارون،مثِ ناودون سیل اشکه
عاشقی تو این زمونه،یه دروغه مثِ کشکه
کاش روزی که اون جوابت دلِ من رو برد به دریا
من تو اون دریا میمردم،تا نشم ساحل غمها
من میگم طلسمو بشکن،ساحلِ غم و جدایی
با خودت منو ببر به عمق دریا نه دوراهی
**************************** *
تو بیا تا با هم،عشق را منزلگهی ثابت کنیم
من و تو " ما " شویم
ودر این بین...
خدا رابط کنیم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.