انقلاب لیبی
وکشتار مردم بیگناه خود
وخوردن ما ل مردم
یاهو
بود شیری وگرگ و
روباهی سر نهادند هر سه بر راهی
تاکه پیدا کنند
لقمه نان این سه بیچاره هر سه تا
جوعان
بسکه گشتند این
سرو آن سر خسته گردیدن آن سه بعد سفر
شیر گفتا به گرگ و
با روباه هر یکی سر نهید سوئی راه
یک به یک رفتن و
بگردیدند ثمر از گردش آن سه تا دیدند
شیر گور خری شکار
نمود گرگ هم گوسفند زد بربود
رفت روباه دید
خرگوشی بگرفتش به چنگ چون موشی
باز گشتند هر سه
تا یکجا که خورندی شکارشان آنجا
شیر گفتا به گرگ
کن تقسیم عادلانه مدار هیچ تو بیم
لیک بنما رعایت
حالم شیر باشم نه بچه بقالم
هر کجا پادشاه
میخواهد لاجرم آنچنان می باید
صفت پادشه همه این
است که به مردم همیشه بد بین است
همه چیز بهر خویش
میخواهد مردمش دل پریش میخواهد
گرگ مسکین غافل از
نیرنگ پیش شیر ایستاد مثل پلنگ
گفت سلطان توئی به
بحر وبر قسمت توست لاش گور خر
منکه گرگم بزم
خوراک بود گر شود سهم من چه باک بود
سهم روباه هم بود
خرگوش چونکه او کوچک است هم باهوش
شیر جستی نمود گرگ
رابگرفت گردنش راشکست شد به شگفت
که ندانی تو گرگ
ومن شیرم این چنین سهم خویش میگیرم
دید روبا ه زشیر
این رفتار بند آمد زبانش از گفتار
شیر کردش نگاه گفت
عزیز من شنیدم توئی زاهل تمیز
میشناسی تو خوب بد
باهم بهر تقسیم شو مرا همدم
گفت روباه به شیر
ای سلطان عصبانی مشو زاین وز آن
عصبانی اگر شوی
اینجا خوب نبود برای معده شاه
چون رعیت تمام
نادانند غافلند بندگان سلطانند
منکه بافقه آشنا
باشم قاضی پادشاه میباشم
از عدالت چنان کنم
تقسیم که نباشد زشیر روباه بیم
گور خر از
برای ظهر شما بهر شام است گوسفند شها
ای شهنشاه عادل و
با هوش بهر صبح شما بود خرگوش
شیر گفتا به احسن
ای روباه آفرین مرحبا چنین فتوا
از که آموختی چنین
تو بزرگ گفت شاها سر بریده گرگ
حال لیبی بود
وقذافی بیشعور است مرد حرافی
او که دیوانه هست
وهم بیمار تاکنون کشته مردمش به هزار
اوکه باشد روانی و
جانی کرده لیبی تمام قربانی
کرده بد تر زشیر
قصه ما پیش مردم ندارد ایشان جا
وقت بیداری ضعیفان
است شیرها را نصیب زندان است
عصر مستکبران سر
آمده است پدر شیرها در آمده است
گر بترسی زشیر
روباهی ورنه چون گرگ بهر خود شاهی
او به ظاهر سرش
بداد زدست داد سلطان بخون خویش شکست
سیدا قصه ات بود
شیرین ضالمان نیست ذره ای را دین
شد جهان یک به یک
همه بیدار دست شیران این چنین رفتار
آنکه بر ملتش نمود
ستم سر نهد عاقبت به زانوی غم
مصر و لیبی و تونس
وبحرین مردمان یمن به شیون وشین
اردن و مغرب و
کویت و عراق کرده اند ظالمان زپای
چلاق
آن اوبامای اهل
آفریکا پاک کرده است گیچ آمریکا
میدهد حامیان خویش
زدست بهر او هست همچه روس شکست
سیدا بیکسان شده
بیدار آورند عاقبت زظلم دمار
سید ابراهیم حسین
نژاد 7/12/ 1389
یخرج الناس من
المشرق فیوطدون للمهدی سلطانا
مردمی از مشرق
زمین قیام میکنند وزمینه ظهور امام زمانشان
رافراهم
مینمایند انشاء الله