سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

شنبه 1 ارديبهشت 1403
  • روز بزرگداشت سعدي
12 شوال 1445
    Saturday 20 Apr 2024
      به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

      شنبه ۱ ارديبهشت

      زلف سیاه

      شعری از

      سید ابراهیم حسین نژاد

      از دفتر کشکول نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ۰۱:۰۹ شماره ثبت ۴۲۱۰۰
        بازدید : ۵۹۵   |    نظرات : ۱۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه
      دفاتر شعر سید ابراهیم حسین نژاد

      به سبزه زارچه رو می کنم سیاه زند
      هرآن مکان که نباشی بسان زندان است
      مرا چو لیله قدر است زلف پر پیچد
      ثواب آنکه هزار است این هزاران است
      نمیشود که نبینم همیشه در خوابت
      چه کرده ای به دل زار منکه اینسان است
      کمان ابروی تو تیر غمزه کرد رها
      نشسته بر دل این بینوای حیران است
      بزن به خال دلم تا دلت شود راحت
      برای اینکه دگر عمر من به پایان است
      کمند عشق تو محکم شده است بر پایم
      اسیر خویش نموده است وه چه در بان است
      رها نمی شوم از این کمند تا میرم
      خودت بیاو رهایم نما که احسان است
      حسین نژاد قیر فارس
      ۳
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      سید ابراهیم حسین نژاد
      چهارشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۶ ۱۰:۵۲
      سلام بر جمع خوبان سلام بر شاعران ناب سلام بر مدیر با صفا سید فکری عزیز سالروز ازدواج امام علی علیه السلام با ام الائمه بی بی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها بر همگان مبارک باد امیدوارم مارا در یوم الحساب شفاعت نمایند اللهی آمین
      حسین نژاد قیر فارس خندانک خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      0