جمعه ۲ آذر
اختلاف شعری از محسن حامد
از دفتر فرانو 2 نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ ۱۷:۲۶ شماره ثبت ۱۷۸۶۹
بازدید : ۱۲۶۹ | نظرات : ۱۱۸
|
آخرین اشعار ناب محسن حامد
|
از زَرقِ دنیا برقش نصیبم شد
تا چاپیدن
برای پیشرفتِ طبقاتی،بهانه ی خوبی باشد!
من را چه به این حرف ها.
اِسپرسو
از جاذبهِ اِسکناس کف کرد،
تا من به کوفت راضی باشم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.