یاهو
روح منم طور تجلی منم
در دل بشکسته همانا منم
پیر طریقت شه والا منم
گم شده پیدا شده حالا منم
شمس منم دیده گشا ای صنم
راه کجا آه کجا ای صنم
دار انا الحق شده برپا منم
درس دبستان شده حالا منم
در سر هر می زده سودا منم
صومعه بر پا شده ترسا منم
شمس منم دیده گشا ای صنم
هست کجا نیست کجا ای صنم
بلبل شوریده و شیدا منم
عاشق سرگشته ی لیلا منم
قافله ی بی کس و تنها منم
اختر گمگشته و پیدا منم
شمس منم دیده گشا ای
عرش کجا فرش کجا ای صنم
دراز نایِ شب یلدا منم
در دل درویش سویدا منم
منزل دیرینه ی عنقا منم
روشنی سراب صحرا منم
شمس منم دیده گشا ای صنl
دهر کجا قهر کجا ای صنم
سفره ی هر نعمت و یغما منم
فارغ افلاک به فردا منم
عاشق و معشوقه ی یکتا منم
کودک و صدساله و برنا منم
شمس منم دیده گشا ای صنم
پیر کجا شیر کجا ای صنم
گندم آن آدم و حوا منم
یوسف کنعان و زلیخا منم
رقص صمیمانه ی دُرنا منم
زهره ی خنیاگر زیبا منم
شمس منم دیده گشا ای صنم
اصل کجا فرع کجا ای صنم
عاشق هر زلف چلیپا منم
واله هر یار شکیبا منم
تُرک سیه چشم فریبا منم
بر همه عیّار و حریفا منم
شمس منم دیده گشا ای صنم
ماه کجا چاه کجاای صنم
مردُمک دیده ی بینا منم
در نفس چلچله آوا منم
قاصدک گنبد مینا منم
گمشده ی شهر، دریغا منم
شمس منم دیده گشا ای صنم
دهر کجا قهر چاه ای صنم
جایگه عِقد ثُریا منم
جُفت نیَم صورت جوزا منم
خرمن خاموشی خارا منم
فاخته بر شاخه افرا منم
شمس منم دیده گشا ای صنم
باغ کجا راغ کجا ای صنم
سلسله ی موی معما منم
بانگ دلاویز مصلا منم
قبله ی صنعان و مسیحا منم
نور منم پرتو سیما منم
شمس منم دیده گشا ای صنم
کوه کجا کاه کجا ای صنم
عرش منم وصل منم ای صنم
هست منم اصل منم ای صنم
حال منم آه منم ای صنم
پیر منم راه منم ای صنم
شمس منم دیده گشا ای صنم
شمس کجا شمس کجا ای صنم
...............................................................
دوستان گرامی
سروده ای که از نظر شما عزیزان گذشت مورد نقد عزیزان در انجمن شعر قرارگرفته متاسفانه قالب آن راتا کنون برایم مشخص نکرده اند
وبه گفته برخی عزیزان تلفیق چند قالب ویا قالب جدیدی است لذا از تمامی منتقدین کمیته ویا سایر عزیزان میخواهم مورد نقد وبررسی دقیق قراردهند.تا حداقل قالب ویا اشکالاتش برطرف شود .این اشعار در حالت سماع وبا دف سروده شده است.
هیچ محدودیتی برای نقد وجود نداردهرکس باشدودر هرمقام وهر شخصیتی.مهم فقط نقد است نه منتقد.
تقدیم به تمام اهالی سایت .
یاعلی