دوشنبه ۵ آذر
تــ♥ــو...... شعری از لیلا اریا
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ ۱۰:۱۰ شماره ثبت ۱۷۷۳۳
بازدید : ۶۱۸ | نظرات : ۵۲
|
آخرین اشعار ناب لیلا اریا
|
با تــ♥ــو سینه غم را دریدم
اگرهزار بار دیگر طالعم تــ♥ــو نباشد
باز میگویم .... تــ♥ــو......
.".لیلا اریا".......
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.