سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

اعضای آنلاین

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403
    17 شوال 1445
      Thursday 25 Apr 2024
        به سکوی پرتاب شهرت و افتخار ،نجابت و اقتدار ... سایت ادبی شعرناب خوش آمدید مقدمتان گلباران🌹🌹

        پنجشنبه ۶ ارديبهشت

        بلبل وزوز می کند...

        شعری از

        مهدی خدایی (آیدین)

        از دفتر حرفهایی از سکوت... نوع شعر دلنوشته

        ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ ۲۰:۳۶ شماره ثبت ۱۷۷۰۲
          بازدید : ۸۱۴   |    نظرات : ۱۰۹

        رنگ شــعــر
        رنگ زمینه

        کسی که مفهموم

        قرینه را نمی داند

        پشت به آینه می ایستد...

        ______

        تا خیس نشوی

        ارزش چتر را نخواهی فهمید.

        _______

        زیبا نیست

        غروب

        ساحل سنگلاخ !

        ___________

        کودکی  در بستان

        اشک می ریزد

        برای  پوست هندوانه...

        __________

        نمی هراسد

        گربه گرسنه ،

        از سگ ولگرد...

        __________

        ببری که

        به فکر خوردن غدای لاشخورهاست

        گربه ای بیش نیست...

        ___________

        چراغ نفتی

        خورشید می شود

        در شب...

        __________

        کسی که با وجود

          دیدن رعد و برق

        باران را منکر شد،

        محکوم به تشنگی است...

        ____________

        گفت بسم الله

        و شروع کرد

        به باز کردن گاوصندوق !

        ___________

        جغد شوم !

        دعا می کند ،

        پیر زن،

         سنگ می زند !

        _________

        خورشید

        غرق بوسه می کند

        دستان

        درخت کهنسال

        __________

        سیاهی

         زیبا می کند نقاشی

        اما سفیدی

         تشویق می شود !...

        __________

        بلبل وزوز می کند

        در گوش گل

        تا بنوشد شهد...

        ___________

        فایده ای ندارد

        چرخ کمکی برای

        کودک ترسو...

        ________

        پی نوشت:

        تحلیل شما از صفر چیست؟

         

         

         

         

        ۰
        اشتراک گذاری این شعر

        نقدها و نظرات
        تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


        (متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
        ارسال پیام خصوصی

        نقد و آموزش

        نظرات

        مشاعره

        کاربران اشتراک دار

        محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک
        کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
        استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
        0