دوشنبه ۵ آذر
به دختر نداشته ام شعری از ژیلاراسخ
از دفتر شعرناب نوع شعر
ارسال شده در تاریخ جمعه ۶ اسفند ۱۳۸۹ ۱۰:۳۲ شماره ثبت ۱۷۶۵
بازدید : ۹۱۸ | نظرات : ۱۳
|
|
به دختر نداشته ام.........
دخترم امروزِ من، فردا مباد
خوابِ من ، تعبیر فردای تو باد
شب به امید گلِ فردا و فرداها ی شاد
ارمغانی بر تو باد
دخترم :
عشق را با عشق معنا کردن از آنِ تو باد
پاکی و زیبایی گل های وحشی
شوق زیبای دمیدن در پگاه زندگی
رقص زیبای پریّان در خیال پرنیان
نوشِ تو باد !
دخترم امروزِ من فردا مباد!
خوابِ من ، تعبیر فردای تو باد !
--------------
این دختر کوچولوی زیبا یکی از فامیل های نزدیک من است
که در امریکا بعنوان زیباترین کودک انتخاب شد
ومن این شعر را به او هدیه کرده ام
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.