شنبه ۳ آذر
فریاد التماس شعری از بهروز قاسمی (رها)
از دفتر انتظار نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ شهريور ۱۳۹۲ ۱۱:۳۶ شماره ثبت ۱۷۵۴۶
بازدید : ۱۰۸۸ | نظرات : ۵۳
|
دفاتر شعر بهروز قاسمی (رها)
آخرین اشعار ناب بهروز قاسمی (رها)
|
((فرياد التماس))
يادت رفيق دل شـد ،در حجم بی قراری
با بوی نرگست شـد ، غم ها ز دل فراری
جان از شميم نابت ، در گوش دل بخواند
تصنيف راز بودن ، با نغـمه اي بهـاری
دسـتم به دامنت شـد ،تا كام دل بر آيد
اي چشـم احتياجم ، در آســمان ياری
چشمم به خون نشيند،ازهجرت ای نگارم
بنشان ز خاك پايت،بر چشم من غباری
فـرياد التـماسـم ، از انتـهای غـربت
پيچد ميـان شــهری،از كوچه نـداری
اي جايگاه امنم ، كی می كشی ز احسـان
با دست مهربانت ،بـر گرد من حصـاری
در دام انتظارت،اينك«رهـا» اسير است
آيا تو می پذيری ،ماننـد من شـكاری؟
بهروز رها
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.