پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر شهاب احمدي (غروب دلتنگي)
آخرین اشعار ناب شهاب احمدي (غروب دلتنگي)
|
به پایکوبی قطره های باران رفتم
چه دوست داشتنی بود
آمیختن اشکهای باران
با تصویری از دلبستگی
در میان هجوم بی رحمانه
یک خاطره ...
ببارباران
ببار...
شهاب احمدي / پائيز 1391
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.