جمعه ۲ آذر
وسعت تنهايي من شعری از فاطمه خواجویی راد
از دفتر باغ نور نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۲ ۰۱:۳۰ شماره ثبت ۱۷۲۱۶
بازدید : ۸۵۵ | نظرات : ۴۲
|
دفاتر شعر فاطمه خواجویی راد
آخرین اشعار ناب فاطمه خواجویی راد
|
امشب به بزم مهرتان مهتابيم كنيد
همسايه با حوض ِ حضور ِآبيم كنيد
با وسعت ِ تنهاييم بي رنگ ،رنگم
در جمع ِ رنگي بي ريا ،عنابيم كنيد
از چشم ِسبز ِچشمه ي خورشيد ِهل اعطي
در بر كه ي چشمانتان مرغابيم كنيد
امشب به دنبال ِ ستاره چشم ِمن گم شد
فكري به حال سايه ي بي خوابيم كنيد
در انجماد ِ غربتم تا كوچه ي غروب
قطبي شده غرب ِ دلم ، مينابيم كنيد
بي شك تضاد ِرنگ ها آن سوي آبيست
رنگ ِخدا رنگ ِ سپيد ِ آبيم كنيد
بايدخراب ِ خلوت ِ خالي زخويش بود
چون يك نمازبي ادا!! محرابيم كنيد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.