جمعه ۲ آذر
اي كه لبخند ات غزل ها را تداعي کرده است شعری از محسن مهرپرور ( م مهر)
از دفتر مهر نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۰۱ شماره ثبت ۱۷۲۰۴
بازدید : ۸۷۹ | نظرات : ۲۴
|
دفاتر شعر محسن مهرپرور ( م مهر)
آخرین اشعار ناب محسن مهرپرور ( م مهر)
|
اي كه لبخند ات غزل ها را تداعي کرده است
حاتم شعر مرا عشق تو طائي کرده است
تو همان ابري كه بر من زندگي باريده و
خاك اين مرد كويري را زراعي کرده است
فلسفه ي بودنم خيام ميخواهد چه كار
آن دو بيت ابروی تو ،کار رباعي کرده است
من به رويا ها رسيدم تا ببيي عاشقي
شاعری واقع گرا را انتزاعي کرده است
با خیالت آسمان را یک نفس پرواز كرد
در دلش حس كبوتر را تداعي کرده است
شعر از محسن مهرپرور
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.