جمعه ۲ آذر
|
دفاتر شعر زهرا ستایش کیا(زرشید)
آخرین اشعار ناب زهرا ستایش کیا(زرشید)
|
(1)
جدالی نابرابر است؛
نعره های خاکی تو
و
سکوتِ آسمانیِ مَن!
(2)
بر دهانم مکوب
میخ های داغِ
اساس نامه ات را...
ایمان
نمی آورم!
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.