جمعه ۱۱ آبان
اشک عاشق شعری از خالد بایزیدی(دلیر)
از دفتر دل مویه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۲۴ شماره ثبت ۱۷۰۶۸
بازدید : ۶۳۱ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر خالد بایزیدی(دلیر)
آخرین اشعار ناب خالد بایزیدی(دلیر)
|
دوشعراز:خالدبایزیدی(دلیر)
اشک عاشق
چشمه ای است زلال
یک روز...
به دشتهای کویر
جاری می شود
وتشنه ترین درخت را
سیراب خواهدکرد
وماکه تشنگان ایم
ازخاک پوسیده
برخواهیم خواست
واین آب زلال را
تاجاودانگی سرخواهیم کشید
...................................................
«درخت سبز»
آن هنگام که آسمان می گریست
آن هنگام که باران
برزمین چرکین شهرمی بارید
درچهارراه شهر
درختی سبز
ایستاده گشتم
برای هرچهارفصل
همیشه سبز
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.